2010. május 1., szombat

Logika és legalitás című fejezet

Az Amerikai Egyesült Államokban az alkoholfogyasztásra, és -vásárlásra való feljogosultság évküszöbe a 21. (P1)

A tegnap volt az a nap, amikor annyi éves lettem, hogy ezután az Amerikai Egyesült Államokban nem ütközik törvénybe, ha például egy oktatási program közben egy jóképű pakisztáni srác sört csempész be nekem a lányok folyosójára, amit én majd később megiszok. (P2)

Feladat:

a.) Vonjon le helyes következtetést, majd b.) építsen fel egy helytálló dedukciót a fenti két premisszából és a kapott eredményből!

a.)

Imooo betöltötte a 21 évet. (K)

b.)

P1: Az Amerikai Egyesült Államokban az alkoholfogyasztás, és -vásárlásra való feljogosultság évküszöbe a 21.

P2: A tegnap volt az a nap, amikor annyi éves lettem, hogy ezután az Amerikai Egyesült Államokban nem ütközik törvénybe, ha például egy oktatási program közben egy jóképű pakisztáni srác sört csempész be nekem a lányok folyosójára.

---------------------------------------------------------------------------------------------

K: Imooo betöltötte a 21 évet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése