2010. április 21., szerda

Most nem azér, de

az imént lett vége. Nagyon szomorú voltam. Zane Lowe megtartotta az utolsó Gonzo-ját, ami az MTV Rocks-on ment, ugye, és 8 és fél éven keresztül szolgáltatta a jónépet józenével és jóhumorral és jóval több mindennel, mint amit az én másféléves Gonzo-néző pályafutásom során audio-vizuálhattam. Nem mondhatom, hogy ezalatt a másfél év alatt minden Gonzo-t láttam, sőt még azt sem, hogy szinte mindeniket. Láttam jópárat azonban, eleget ahhoz, hogy én most jobb híján genuinely szomorú legyek amiatt, hogy vége, és, hogy már soha többet nem fogom tudni nézni, várni a következőt. De köszönetet mondok elsősorban a UPC-nek, közvetett módon meg a bértömbházamnak, hogy elhozta hozzám ezt a műsort az MTV Rocks-on (formerly known as MTV2) és, hogy amikor épp Kolozsváron tartózkodtam és nem zavartam senkit vele és ment, akkor végigkövethettem Zane műsorát. Nem vagyok én egy nagy TV-néző (középiskolás címemről rég lemondtam), de ezt a műsort mindig szívesen néztem, egy kicsit átszellemülve, de nem épp ilyen filozófikusan elgondolva, hanem inkább a tudatalattimban, érted. Hiányozni fog a Gonzo Zane-nel, kíváncsian várom, hogy kit hoznak a helyébe, addigis egy kicsit a markomba nevetvén elkerülhetetlen bukásán. Vagy kitudja, de let's face it: Zane set the bar high.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése