2011. június 7., kedd

Imó főz(5t)

Ez senem közelről, senem távolról nem a Lilla, Adél vagy bárkimás főz nevezetű, vagy akár tartalmú blog, de egyszer, amikor a napokban főztem egyet, rámjött, hogy megörökítsem, s most, mivelhogy nagyonsok dolgom van, rámjött, hogy meg is osszam főzési élményeimet. S akkor most következzék ez a baszottul hosszú képösszefoglaló a névtelen fogásról! N-joy!

Odatettem pár megmosott pityókát enyhén sós vízbe főni.
Kivettem a fagyasztóból a (fagyasztott) zőccséget.
Megpucoltam még 3 murkot is.
Vettem 2 ződhagymát, s megvágtam őket, mután megmostam, persze.
Megreszeltem az előbb említett 3 murkot.
A hagymát odatettem dinsztelődni.
Belétettem a még megfagyott zőccséget.
Nemsokára hozzáadtam a reszeltrépát is.
S így összekevertem, érted.
Közbe aztán megfőtt a krumpli is, megpucoltam.
Addigra a színes zőccségek is megfőtték magukat.
A tepsibe reszeltem a főtt burgonyát az uborkaszelőn.
Utána elővettem ezt a szép paradicsomot, meg is mostam s minden.
Aztán így a tetejére tettem a többi mindent.
Rávágtam szépen a paradicsomot.
Megszórtam öreganyóval, izé, oreganoval.
Ott egy idő után kész lett a lerben.
Kitettem egy részét megevésre, magamnak meg Izának.
Tányérban nem volt csúf sem.
Rossz sem.

Nos, most hogy ennek a szép kis fotóbeszámolónak a végére értünk, ha gondolod te is kipróbálhatod. Elkészítési utasítások kb annyira érthetőek, mint bármely más szakácskönyvben, vagy oldalon, s itt még nem is kell gondolkozni azon, hogy mennyi az a liszt, amit egy tészta fel tud venni, vagy hány centiliter rumtól lesz a süti éppen jól megáztatva.

3 megjegyzés:

  1. Imó, te indíthatnál egy gasztróblogot. Új színt vittél a műfajba, azzal, hogy kihagytad a méricskeléseket. A háziasszonyok biztos komálnák ezt a fajta főzési módszert :):D

    VálaszTörlés
  2. hehe :D kössz! majd nyáron uccse lesz micsináljak, sakkor indítok egyet. de má úgyis annyi van mint a nagyszemét, lol

    VálaszTörlés
  3. ez olyan, mint jamie oliver, merthogy o is a musoraiban maroknyi meg csipetni meg ilyen mertekekrol beszel.csakhogy imoooosabb, ami megjobb. ha kesz penzem krumplira meg fagyasztott zoccsegre, kiprobalom ;)
    eliza

    VálaszTörlés